FANDOM

Welkom op de Taalbrigade wikiEdit this Mime!!

De WLB of Wikia Language Brigade (Nederlands: Wikia Taalbrigade) is een vrijwillig gebruikersproject dat over heel Wikia werkt met vertalingen en verbetering van de taal waarin artikels geschreven zijn. Deze wiki is meertalig, en zal hopelijk in zo veel mogelijk talen beschikbaar zijn. De interface van de wiki zelf kan je in jouw taal zetten vanaf de pagina Special:Preferences.

Belangrijk: WLB-sjablonenEdit this Mime!!

De WLB-sjablonen met informatie over het Taalbrigade-project die op deze wiki staan, komen allemaal van Community Central. Het kan daarom zijn dat ze een beetje achterlopen op de originele. Hetzelfde geldt voor de sjablonen die je kan zetten op je profiel: als je ze er een bewerking aan maakt op Community Central, kan het even duren voor die veranderingen merkbaar zijn op andere wikis. Het kan helpen om ze te verwijderen en opnieuw te plaatsen - de pagina bewerken zonder er iets aan te veranderen, om het zo uit te drukken.

OPMERKING: dat de sjablonen hier op WLB wiki staan, betekent niet dat ze hier bewerkt zouden moeten worden. Wil je jouw naam toevoegen, dan ga je naar het originele sjabloon en voeg je jezelf daar toe. Zo moeten we niet continu controleren of de sjablonen hier en op Community Central hetzelfde zijn.